Thursday, December 24, 2009

k-pOp fever~

fes of all..babe sori..aku tau..aku mang obsess..
xle nk ubat dh..memang lagu nh..terima la aku se adanya..ikikiok!

k, back to the topic..
k-pop aka korean pop..
ptg tadi tanpa disengaja (sumpah xsngaja) aku menemani kwn baikku elly membeli n belah d hafifah..nasib pergi..dapat la aku jmpa teman lamaku aka nabihan..tu pon secara xsngaja mb dh jodoh...hoho..
yg paling penting..aku dngar lagu NOBODY- wondergirls berkumandang..rupanya dr radio no 1 malaysia HOT FM...agak lama aku xlayan radio melayu..
aiceh bangga sebentar, rupanya radio melayu dh makin layan k-pop..aku ske *wink*
ingat lagi perbualan aku n roomate ku aka manman...
bilala nk ada radio lagu korea dekat malaysia nh??hehe dan he..
mb satu hari...
kalau ikotkan demam NOBODY ku dh lama dh surut..entah macam mana lately datang balik..rasa nk menyanyi n menari ikot lagu tu...teringat kenangan mnggu orentasi urbane malaya..hehe...
aku harap after this lebih banyak lagu korea yg akan berkumandang d radio melayu..
klu xpon tnggu je la aku bkak radio lagu korea sndiri..kyaa~



~wOndergirls~



~BIG BANG~



~2ne1~

my fevret k-pop group..theee...

2 comments:

L0nEvEeD said...

malaysia xabes2 ngan kpop pnya dmam..T_T...
xpa r..
ak tgu lagu arashi plak kuaq radio..hahaha

Ruang Kosong said...

mana da..
mia besa dmam ngn drama korea je..
baru2 nh je dah start demam k-pop...
yela awa oit..tunggu la ang..
aku pon nk tnggu lagu bigbang ngn 2ne1 lak..kyaa~