Wednesday, December 16, 2009

aku dan architecture..menyesalkah???

haish...menyesalkah aku??
nak kta menyesal amek course architecture xjuga..sbab ini la minat n cita2 aku sejak kecil lg..
bukan senang dapat belajar dalam course yg diimpikan dr kecil ini..
tp..kenapala susah sangat course ini???
kenapala aku xamek course lain yg senang sikit???
ingat lagi dulu aku slalu impikan dean list..
3.75??haish..jauhnye nk capai..
kenapala pasum dulu xdk dean list??
kalau x...sekurang-kurangnya aku dah penah merasa dean list...haish....
jeles juga aku dgn teman2 course lain..ramai yg dapat dean list..
tp bila pikirkan belum seorang pon budak batch course aku dapat dean list spnjang 3 sem nh..pa lagi aku nk kata...
tapi jauh disudut hati aku bersyukur dengan pilihanku ini..
xmgkin aku akan jmpa 'family' ku skang jika aku msk course lain...
berjumpa 24 jam..makan sama2..buat kerja sama2..tido sama2(haha..just kidding)..masing2 dh lali dgn perangai 'family' ini..
aku cuma berharap dpt menggenggam ijazah dengan keputusan yg baik..
dan 'family' ini akan terus jd 'family' paling havoc penah aku kenal..
2010 fighting!!!
AKUloveARCHI


No comments: