Wednesday, December 9, 2009

aku.cuti.kelantan

waa...dh smgu lebey aku menghabiskan cutiku di bumi cik ct wan kembang nh...
nak kata xbez, dapat jumpa kazen2 mst la bez...
nk kata bez..aku juga windukan perlis =(
ntah brape lama lagi aku di sini..
kesian kwn baikku iffah, hari2 soalan sama diluahkan..
bila nk balik perlis??
syahdu2..
agaknye, mnh la pasaan ana bila aku ajukan soalan yg sama...
sabar ye sis, akanku balik jua walo untuk brape hari...
tp cutiku kali ini agak berbeza..bezanya aku jd surirumah sepenuh masa..
masak, kemas rumah, basuh baju, lipat baju..kyaa~
rasa mm sok lusa dh bole kawen je =P
sepatotnya cutiku dihabiskan dengan meronggeng dgn teman2, menonton kpop 24/7(perhatian: ini adalah angan2 gadis yg berumur 20thn yg sedikit malas membuat kerja rumah..theee) n paling aku nk wat design baju sndri(erk??)
xpala, mgkin angan2 tu aku smpan untuk cuti yg akn dtg...
teringat lg pesan lec ku..
ha, kamu(bdk archi) nt start cuti tros tdo, bila bkak sem bru bangun..lol..
tau la kitorang mang slalu xcukup tdo, tp xkanla nk jd sleeping beauty lak..hoho
em,cutiku tnggal lg 2 wex++..
byk bnda bole ku buat lg..
hope aku akn gunakan dgn baik, xnk lak menyesal bila dah start sem nt..
wOot2!!


P/s: sabar ye sis =]

2 comments:

Farhanah said...

haiyoo..so jeles..kem salam kat my madu tu..kah kah kah..:D

belaja masakkkk!!!...bila lagi nak rasa ang masak..asik aku je masak ntok ang..haha..:P

Ruang Kosong said...

k2 t aku kim slm..

weh aku da pndai masak ek..
pasnh tinggal nk bkak restoran ja...hoho