Monday, August 16, 2010

penangan HLOVATE~

Best!Best! dan Best!
itulah yang dapat aku gambarkan mengenai karya HLOVATE..novelis kegemaranku yang terbaru...
serious pecah perut baca karyanya..
dan yang penting, cara penulisannya sangat cocok dengan jiwa romaja aku ini..
mungkin kerana penulisnya juga seorang remaja?barangkali..
selain itu karyanya juga banyak menyelit motivasi dan islamik...tetapi still dalam bentuk yang sesuai dengan jiwa aku..eceh..cm romantik lak bunyinye..
aku tahu aku memang lambat..orang lain dah berkurun baca, dah khatam berbuah2 karya...
tak apa lah, biar lambat asal selamat..ngee
karya pertama yang aku baca 5 tahun 5 bulan..
paling terkesan adalah bila watak utama, johanna suka membuat quiz pasal dirinya..
kerja yang sudah lama aku tinggalkan, dan nampaknya bakal dilakukan semula..
dulu aku selalu buat senyap2, takut kwan nampak..nanti kata aku ni macam budak2 la..macam tu la, macam ni la..
sekarang aku makin confident untuk melakukannya..hikhik..
seronok dapat baca tentang diri sendiri..walaupun mungkin ada yang macam benar, ada juga yang ntah apa2..
sekarang aku masih dalam prose menghabiskan karya ini..
more to go..
harap dapat baca semua karyanya^^

4 comments:

Farhanah said...

yeah~welcome to da club bebeh!hehe..versus~ make sure u read it..:D

Ruang Kosong said...

hehe..okeh..da duit nt aku beli^^

Farhanah said...

pinjam mine but need to wait till next year la..haha..(tu pon kalau aku balik..hehe)

Ruang Kosong said...

haha..xpe klu best baik beli wat collection....tp tu pon klu da duit..hooh