Tuesday, August 17, 2010

hijrah

Nak berubah tak perlu tunggu tahun baru, maal hijrah atau hari lahir..
apa lagi nak tunggu putera dari kayangan..
Kalau tiba2 rasa nak menjadi lebih baik, teruskan niat..
So, dengan ini aku NUR SITI MARDIAH ingin berubah..
menjadi mardiah yang lebih baik dari semalam...
semoga perubahan ini berkekalan..AMIN..
first step, lipat baju yang merupakan kerja paling aku malas buat =P
haha..suka ja biar baju terbiar atas ampaian berhari2..eh2..anak siapala ni..hehe
done..seterusnya...
mana boleh bagitahu semua benda aku nak buat...tak cukup 5 page list benda yang perlu aku ubah..ngee..
doakan semoga aku istiqomah^^

2 comments:

Farhanah said...

Alhamdulillah.Jom berubah ke arah lebih baik..Moga kita istiqamah.Amin=)

Ruang Kosong said...

jom!!setiap hari pon kita boleh berubah..klu tak berjaya, cuba lagi keesokannya..tak rugi pon klu cuba kan??..hehe