Monday, August 16, 2010

Kepulangan yang success^^

alhamdulillah, dapat juga aku berpuasa diperlis..
minggu pertama puasa, memang favourite budak2 u macam aku ni untuk pulang ke bumi terchenta(cis bunyi macam aku belaja kat planet marikh je)
walopon sekejap, tapi cukuplah nak lepas rindu pada mereka2 yang tersayang...hikhik..
oh ya..aku sangat2 la bersyukur kerana mempunyai teman2 yang sanggup bersama aku susah dan senang, serius sangat terharu..
hari sabtu, iffah menemani aku..puas 'merempitan' sekitar perlis..ni semua gara2 thesis history..terima kasih daun keladi ye..
malam pula, dapat sleepover di rumah ana..mintak ampun ye pakcik mokhtar..kebisingan kitorang memang tahap tak ingat dunia..
tak sangka tengok nur kasih mengalahkan tengok senario..kecoh je..
thanx sangat la babe for all the hints!!ahaks..
n thanx also for the souvenier..dr korea kot..ngeee...
esoknya, aku ditemani oleh elly...
seronok berjalan satu the store (well, dekat mana lagi nak pergi kan)
dapat lah sesi hati ke hati jantung ke jantung...
n paling terharu bila elly teman aku pergi train station, tunggu sampai train sampai kot..
rasa macam nak peluk cium ja time berpisah..syahdu2..
okey bab paling haru biru time buka puasa atas train..
rasa macam nak nyanyi lagu dendang perantau je...nasib suara tak berapa macam yuna, kalau tak free ja consert atas train..hoho
part paling tak best bila ada sepasang 'suami-isteri' duduk sebelah aku..
dey..kalaupun dah tak sabar bulan madu, tak payah la berasmarada dalam train tu..
nanti sampai KL, tempah bilik hah suka hati la nak buat apa pon (ops, tu pon kalau dah kahwin..kalau tak jangan harap la)...
terpaksala aku tahan mata, buat2 tak nampak..maklumlah orang tengah bahagia..
oh ye punggungku sangat kematu ye..12 jam atas :italic;">train bersamaan campur bahagi tolak..dua kali jugak kematu punggung naik bus..
takpela..pengorbanan itu satu pengalaman..yang penting dapat jumpa mereka2 itu yang buat kepulangan aku satu success
perlis..jmpa lagi 2 minggu^^

2 comments:

maggiesedapgiler said...

wah.ang mmg layak utk antar salam perantau:P

Ruang Kosong said...

tu la pasal..tengok la next year..salam perantau aku kuar paper..dari um, kl..hahha