Sunday, August 2, 2009

kesesakan kuala lumpur menyesakkan otakku

Semalam aku g pc fair dengan Liyana..
pelbagai jenis manusia membanjiri klcc..
yg pakai tOpeng pon ada (paham2 la reason dia ek)
dh macam trend lak aku tengok..
paling tension bila aku lupa cucuk duit dkt kolej..
alamat dia kna la beratur panjang..duh..monmon..monmon..
msk je pc fair..aku dh pening2..
waa...rmai gila manusia..
oleh kerana terlampau sesak aku ngn liyana decide masuk 3 halls ja..
cukup la tu..bukan da pa nk beli sangat..saja gatai2 pegi..
after that kitorang nk g umah aiman..
part nh paling trok bila kena naik ktm..
dh cm sardin je manusia2 dalam ktm tu..
nk bernafas pon kna tahan2..
macam2 rupa..macam2 bau..macam2 perangai..
memang hari paling sesak dan menyesakkan..
kl..kl..
aku mula rindukan perlis..

p/s: Dapat puasa dkt perlis!Yeay!

2 comments:

sazaku said...

beznya dapat posa kat perlis..huhu..
ak pon kna pake topeng

Ruang Kosong said...

ala posa sari dua ja..
ang blek kn nex week??
amela..ble r jmap t..hehe