Tuesday, August 11, 2009

aku suka pantai

cuti mid sem juz around the corner je..
pejam celik pejam celik, dh start cuti..
yippi!!ni la reaksi biasa bila bercakap sal cuti..
sapa la yang sedey bila cuti kan..
asanya orang gila dapat cuti pon mst suka (masalahnya orang gila ada ka cuti??hmm..wOndering..lol)
bercakap pasal cuti, da 3 menda terlintas dekat kepala otak aku..
family.kawan.pantai
of coz la tym cuti je aku bole spend time dengan family and kawan2 ku yang tersayang
tp kenapa pantai???
ala, senang je..sebab aku sangat lah tersangat suka akan pantai..
bg aku percutian idaman aku adalah di pantai...
ada dua pulau yang aku sangat ingin pergi..
pulau tioman dan pulau sipadan..
tp pulau yang pernah aku pergi adalah pulau perhentian yang tersangatlah cantik
windu saat di pantai pulau perhentian..haish
tapi kalau diberi peluang..
aku nk sangat pergi pantai dengan orang yang paling aku sayang
family n kawan2
baru la lengkap percutian aku..kan?!hehe
tp bilakah???
hanya tuhan yang tahu..

p/s: kemanakah aku cuti kali nh???masih merancang..hmmmm...

No comments: