Saturday, August 8, 2009

K.A.W.A.N

Dalam dunia nh ada banyak jenis kawan
kawan time susah
kawan time senang
even kawan yang jadi lawan pon ada
dulu aku fikir, pergi mana2 pon aku boleh dapat kawan
tambah dengan sikap aku yg terlebih peramah ni (+cam gedik sket..hehe dan he)
tapi sekarang baru aku sedar kawan yang aku mudah cari tu sebenarnya susah untuk menjadi kawan..
err..sorry macam pening sikit ayat aku..
tapi paham2 la ye..
bila aku keseorang baru aku sedar siapa yang boleh dijadikan kawan ketika susah dan siapa yang susah dijadikan kawan..
aku tahu hidup ini xselalu menyebelahi kita(sebenarnya sekadar alasan menyedapkan hati) , tapi untuk orang yang dah terbiasa dikelilingi kawan2 macam aku ni,
aku sangat berharap aku tidak akan kehilangan kawan2 ini...
kerana hidup tanpa kawan ibarat tin kosong tepi jalan (aku sendri xtahu kenapa tin yang dipilih..haish)
aku xnak senang2 disepak, dipijak dan dihumban di dalam longkang..
biarlah aku jd tin yang dalam tong recycle tu, at least dalam tong tu ada banyak tin2 kosong lain yang boleh aku jadikan kawan..

p/s=nak cakap sikit pasal recycle..lama betol dah aku xwat kerja2 nh..apa kata kita sama2 mulakan kembali menda yang berfaedah ini demi kesejahteraan dan keharmonian manusia sejagat...(pergh..aku patot jadi duta recycle la..gegege)

2 comments:

sazaku said...

btw..
ak sokong sgt bab recycle tu..
dak2 kos ak mmg giat jln aktiviti recycle...
nkn stakat tu..
siap kne basoh tong recycle tue..
sumer recycle bin tu tggungjwab km..hehehe

Ruang Kosong said...

wah..go girl!!!!
aku just stakat sokong dr blakang je ek..gegege