Thursday, May 28, 2009

nk post jugak

haha..
benda nh paling pelik, tapi benar..
dah lama aku simpan hasrat nk postkan menda nh...
hari pertama aku berumur 20 tahun..
walaupon umo ku kini dh 20 tahun sbulan ++ tp aku still nk post kenangan ini...

aku 20 tahun~


8.30 pagi :



yippi..genaplah umo aku 20 tawun....cm xpecaye je..hehe



Bangun pagi2 fes skali aku bersyukur coz masih idup ntok merasa saat umo ku 20 tahun..
then check msg dkt handphone...
ske btol aku bc wish2 bday..
Check facebook..
thanx 2 all ma frenz yang wish bday =] , xkirala melalui facebook o msg...luv ya!!


11.00 tgh hari :





sempat posing dulu lam keta b4 betolak g times square..aku, aina, liyana n aiman plan celebrate bday ku di sana..hehe


11.30 tgh hari :



smpai dh dekat times square..
arinh xramai org coz ari kames...




kitorang lunch dekat kopitiam..
aku makan steak ngn ice blended..special treats 4 myself =]



lepas makan, apalagi...time 4 shopping la..hehe...
aritu aku borong dua pasang dress ngn beg kuning nh..
babe, sori..xtahu knape kuning jadi pilihan ku...hoho



petang tu kitorang tengok cita confession of shopahorlic..
bez sangat cita nh..
same bez ngn novel dia..
tambah aku nh mang diehardfan novel nh..
aku bg 4.5 star 4 this movie..
cn't wait 4 da sequel...



xlengkap rasanya klu smbut bday tanpa kek..
secret recipe is the bez cake house lor..
of coz la aku beli chocholate indulgence..sdap sangat..hehe

8.45 :



kitorang balik um naik tren coz aiman dah blek umah..
memang rushing sangat coz kna pgi post mortem dinner MAT...



time post mortem dinner MAT...



save dwet 4 dinner coz da makan2..
thanx 4 da domino n kfc =]



after post mortem, kitorang rushing naik bilik..
nk celebrate umo ku tepat 20 tahun b4 jam 12 tgh malam..
hepi bday 4 maself..
semoga aku menjadi insan yang berguna...amin~

3 comments:

Farhanah said...

kuning???owww dats hurt!!

Bihan Najat said...

hahhaaha...;p

Ruang Kosong said...

i know!!!
tp cn't help lor..
dono y kuning jadi pilihan.
but few people dh puji2...good choice of color...ngeee...
bihan...lalala...