Thursday, May 28, 2009

Witch Yoo-hee



akuLOVEdisdrama..
bez sangat sampai aku asa nk cari sorang pakwe saat ini...
tapi selepas berbincang with ma babe..
aku kembali ke alam sedar..
couple is not my priority rite now..
azam aku..
stay single 4 at least 2 years lg..
bole ke???? hehe...

berbalik pada cite nh..
aku sangat suka+LOVE+terpikat dengan konsep cinta yg cuba disampaikan dalam cita nh...
xbermakna kita kwan or kenal dengan dia lebih 5 tahun dia sudah dikira cinta kita..
xbermakna kita ada perasaan pada dia 2 tahun yang lalu dia dikira cinta kita..
hanya hati dan perasaan memahaminya..
pergh poyo siot...
xtahan~~~~~
tp yang penting aku tau sapa yang aku ske, aku penah ske dan aku bakal ske...
kepada yg blom menonton cte nh....
aku dengan bangganya mensuggest kepada kamu, kamu dan kamu.....
selamat menonton =]

3 comments:

sazaku said...

yaka??
best nya...
erm ak dok tgok gak..
br layan cter ni...
skg ulang blik kot kat 8tv

L0nEvEeD said...

johnny ak pnya...kikiki

Ruang Kosong said...

layan r jak..bez cta nh..
aku ske...
ha, amekla johnny ang 2 awa...
aku ske hero dia..moo ryong..ngeee...