Friday, May 29, 2009

kelantan..oh..kelantan

lupa plak aku nk cite pengalaman aku di kelantan...
kali ini budak2 archi bergabung dengan budak2 building serveyor 4 measured drawing..
group aku di tugaskan membuat balai besar which is balai 4 istiadat diraja..
asa cm bangga sket pon ada coz org luar xdibenarkan masuk ke dalam kawasan nh..
tp kitorang sempat bole masuk tandas yang digunakan oleh sultan lagi..
blom lg berposing sakan di singgahsana sultan...
hehe...
tp trip kali nh memang sangat memenatkan..
tmbah dgn tugasan yg memerlukan kitorang mengukur setiap inci bangunan di balai besar yang tersangat dan sangat besar..
tp mang enjoy sangat..
dapat spend masa dgn kwn2...
tp paling xbole dan xkan aku lupa makanan di kelantan..
seyes sedap..sedap dan sedap sangat...
tp bahananye, berat ku bertambah lagi beberapa kilo(xperluku menstate kan di sini beratku)...
sekarang misi utamaku menurunkan apa yg dah naik...
semoga aku berjaya...



archi galz...
tym melawat masjid mulong...




tym dekat pantai irama
*happy*



akuLOVEarki



aku dan mereka...
untuk selamanya =]

No comments: