Tuesday, April 28, 2009

pendegar setia...

Macam ni la aku...
sekian lama menyepi tiba-tiba muncul dengan coretan baru di blog..
bukan aku xpernah berazam untuk menulis blog slalu..
tp seperti ada sesuatu yang menghalang..
mungkin kesibukan yang melampau...
mungkin aku sendiri yang malas..
mungkin internet yang sangat lembap....
tp yang pasti dan hakikatnya..
aku lebih senang meluahkan segalanya pada orang yang aku paling percaya..
ana...
iffah..
umiku...
mungkin sekarang aku makin memahami diriku...
bila aku tidak dapat meluahkan pada orang yang aku sangat sayang..
orang yang sangat jauh denganku...
dan orang yang sangat aku rindu...
aku akan meluahkannya ke dalam blog dengan harapan dia akan membaca luahan aku ini..
kegilaannya menulis blog adalah pengikat hubungan kami...
namun dalam kesibukan peperiksaan yang melampau membuatkan aku terpaksa menyepi seketika darinya..
tp aku mahu dia tahu yang aku masih memerlukan dia sebagai teman luahan aku..
pendengar setiaku..
aku berharap segala kesibukan ini berakhir..
kerana aku sangat memerlukan dia...

1 comment:

anakira said...

hello there!
no worries,i elwez drop by ur page..
glad u write sometink though..hee..
miss u lots!
u r my pendengar setia yg terhebat!