Thursday, April 9, 2009

architecture student = no life

sudah masuk setahun aku jd budak arqi..
macam2 dh aku lalui..
xtdo bape hari..
dudok studio 24 jam..
makan xmenentu...
macam nh la life as architecture student..
tp yg pasti..
aku enjoy dengan life aku nh..
xkisah la walaupon kna duduk studio 24 jam sekalipun..
o semua orang kata bdk arqi xdak life...
aku tetap enjoy coz nh la yg aku pilih n my ambition since kecik lg...
Setiap kali siapkan project
walopon penat sangat tapi terasa berbaloi bila abes presentation dan lec suka dengan hasil kerja kita...
tp bukan senang nk dapat pujian...
idop as architecture student xdk la terok sangat actually..
paling bez bila pergi trip...
tym tu dapat release tension...
semoga aku dapat bertahan lagi dua tahun..
amin~

2 comments:

nurul iman said...

perghh..
cam best gile je jadi dak archi..
project and etc..
(:

Ruang Kosong said...

bez la sangat..hehe..
naseb k.diya mang minat course nh...
seyes penat gile tahap maksimas tym wat projek..
tp yg bez msk course nh le travel merata..
so far dlm msia dh g lam 3-4 negeri..
after dis mb g luar negeri lak...
tp tyme wat projek, dok kt studio je la 24 jam..hoho