Sunday, March 15, 2009

Malam Apresiasi Gemilang (MAG)




7 MAC 2009

Dinner kolej!!!!
Actually aku xla excited sangat dengan dinner college nh coz xdk ramai membe cm time pasum dulu..(windu gile time pasum..)
pakaian pon xdk la aku pk nk pakai grand..smple2 sudah
tema mlm tu glamors n glitters...
aku ble kta ikot tema la..hehe
tp yang xselesa kain aku mlm tu..
ades, kontroversi btol..
xapa, abaikan...
malam tu aku ble kta enjoy la..
mknan mang sdaap..
persembahan pon bez..
especially persembahan aizat AF...
sdap sora dia...
n paling bez aku dapat anugerah malam tu coz aktif aktiviti college..
hee...
xsia2 aku join macam2...hoho..
tp next year xnk aktif dah..
nk tumpu study..(yela tu..) haha..
after this da 2 lagi dinner.. MAT (jd ajk) n malam graduation (bez coz sume bdk archi ada..heheh)...pasnh nk melaram sakan..just wait n see..

No comments: