Sunday, March 15, 2009

aku mahu jadi diri aku

Semuanya bermula sejak aku masuk fakulti..
aku bukan lagi diri aku...
ketensionan melanda, memaksa aku berubah menjadi pasif..
aku bukan lagi diri aku...
aku dah xmampu bergelak dan mengilai macam pontianak seperti dulu..
aku bukan diri aku..
Hidup aku hanya tertumpu di studio..
24 jam disana, rasa macam setahun...
sekarang aku tekad..
aku mahu jadi diri aku..
langkah pertama aku adalah membli novel baru...
aku mula menjadi diri aku..
kemudian aku menonton wayang cerita 'Dragon Ball"..
aku mula menjadi diri aku...
ak juga menonton bola antara MU dgn Liv....
akhirnya aku jadi diri..
aku sudah mampu bergelak...haha
Aku akan jadi diri aku dulu, kini dan selamanya ....................

2 comments:

sazaku said...

chayok2 madiah ku..
troskan kegilaan ang..
jgn tensen2 k...

Ruang Kosong said...

haha..mang ku nk jd gila balek..
cm dulu2..muahaha