Thursday, June 4, 2009

windu PASUM sangat!!!!

Selongkar punya selongkar laptop ku, terjumpa pulak picha-picha time pasum..
tambah last week merupakan minggu orientasi budak-budak asasi...
wawawa..
dapat juniOr..
seronok sangat tengok gelagat dOrang..
tingat plak aku saat-saat kedatangan ku ke sini..
ades...sumpah cam rusa masuk bandar (ke kampung??)...
cm excited semacam je...
walopon aku budak asasi time tu..
tp cm asa jd budak u lak since budak-budak pasum study n tnggal didalam um..
fes-fes tu cultural shock gak aku nh..
tiap2 weekend musti kuar..
g mid o g klcc...
ades, memang xdak keja betul time tu...
tp paling ku xbole lupa..
jiran-jiran tetangga yang sangat dan tersangat la gedix, havOc n sewaktu dengannya..
tp aku suke..
wawawa..
windu dorang sangat...
MisS PASUM lor!!!!!!


~Kenangan Surprise party 4 nurish daripada aku n jiran-jiran ku..*happy*~


Windu kamoO ~ Azi @ mizz pinky~


Windu kamoO ~niDa cumel sangat~


Windu kamoO-kamoO ~ Nurish n CipaQ~

p/s= bila la bole wat reuniOn nh..ades....

No comments: