Saturday, June 13, 2009

RUMI2009



RUMI2009


Pergh..penat sangat minggu nh..
baru beberapa hari lepas aku pulang dari kem architecture (RUMI2009)...
apa yang aku boleh huraikan..
HAPPENING+PENAT+LAPAR+ENJOY
dapat jumpa 'budakbudak archi' (suka gelaran nh) dari u lain, buat aku terfikir..
ruparupanya ada jugak makhluk lain yang sama dengan kitorang...
mcm2 rupa aku jmpa..
ada yang hensem bangat, yang kiut, yang xhensem tapi ada style..
ada yang muka blur..
but it was fun..
aku xdak la enjoy sangat bila tym modul..
ntah la, somehow aku lebih ske hangout dengan membe2 archi u aku...
dengan dorg aku boleh jadi gilagila...
malam performance paling bez..
aku xkan lupa smpai bilabila performance kitorang..
walaupon kitorang berlatih dalam masa yang sangat singkat(2-3 hari) tp kitorang berjaya produce satu performance yang boleh kata mantap la...
xsiasia, akhirnya kitorang dapat jugak no 2..
mang speechless sangat tym tu..
so happy *wink2*...
xsabar nk pergi genting/sunway lagoon (xdecide g) dengan budak2 performance...
anyway RUMI2009 rOx!!




Kepenatan melampau..tdo tym Opening..xtahan~




Performance team RUMI2009

No comments: