Wednesday, December 17, 2008

gua kelam~

emm..nh kali kedua aku pergi ke gua kelam spnjng cti nh..
fes with ma fren, we hv a very good tym, picnic n mandi-manda..
rinh aku pergi dgn beloved family..
kitorg naek train msk dlm gua kelam 2..
at fes, kinda boring coz naek train d dkelilingi batu2 gua..
maksud aku gua kelam 1 lagi bez r coz batu2 dia more unique n natural..
gua kelam 2 bekas lombong, so more to people hand made..haha..pe yg aku ngarut nh?
but i still hv a good tym with ma family..
dan aku sngat hargai masa2 bersama dgn family...
yela, bila dah start stdy..mb lagi 2-3 bulan bru le jmpa balik..
so juz enjoy masa yang ada..
lagipun cuti pun dah nak habis..
gosh..ape yang aku dah buat spnjng cuti nh??(thinking~)
(still thinking~)...
err....lupakan lah..juz enjoy baki cuti yang tinggal n hope i will not regret 4 not spend my holiday wisely..hohO

1 comment:

anakira said...

wahh,gua kelam..lama gila x p situ..bez2~~