Wednesday, December 10, 2008

bOla..o..boLa..

ades...pe nk jadi ngn bola sepak msia nh..
makin aku pk makin aku asa nyampah jer..
makin ari makin trOk..
td aku tgk game msia vS thailand ntok AFF..
msia kalah 3-O..wat de??
tp dOrg maen agak ok r especially aidil =]
tp still kalah..serangan mang tumpul gle..
bola depan gol pon xle msk gOl..ades dan ades lagi..
cmnh baek aku je jd striker, kompem gOl..lol..
becakap sal bOla nh..windu lak aku nk maen futsal..
kali t'akhir aku men tym kem frenster..
mang puas r dpt score tym tu..
aiceh kembang kuncup idungku mengingatkannye..hehehehe..
papon aku akan tros men futsal hingga hujung nyawa..
hope pasnh ble men lagi ngn geng ' architorture'..hoho..
that's all..so sleepy..daa~

4 comments:

anakira said...

arrrhh,tue la aku xminat bola tue!hahha(saja nak kasi excuse)keke..

Ruang Kosong said...

haha..
xpe2..ang minat org yg minat bola sudah..hehe

anakira said...

erkkk..pedas2!!hahaa..kalau cam2,aku minat ang le kia..huhauahau..oww,les??=P

Ruang Kosong said...

erk?
haha...
xpe2 minat cara yg btol..
mnt sbagai kawan..haha..nk cover..
ang tau mak aku dh kasi warning awe2..
bakal suami aku xle mnt bola..
da ke patOt??
t sapa nk teman aku tgk bOla mlm2??
haish...hoho