Thursday, January 28, 2010

duit..oh..duit

Kadang2 terfikir jugak aku..
kenapala aku pilih architecture nh??
semua orang(yg tahu pasal architecture) cakap..jadi budak archi kena pakai banyak duit..
aku just angguk n senyum..apa lagi yg aku mampu buat..
tp kerana 'degil', aku teruskan juga cita-cita aku..
skali dh masuk baru aku sedar betapa mahalnye jadi budak archi nh..
semuanya nk guna duit..
duit jpa yg aku dapat, pon belum tentu cukup nk tampung ke-architecture-an aku..
plus ke-shopahorlic-an aku..lol..
paling seksa bila ada trip..
kali nh ke kuching..pap!kena RM500..haish..nasib tak jadi pergi bandung, kalau tak..ntah bank mana pulak aku nk rompak..hoho
tp kadang2 aku jealous tengok senior...
ada pergi korea, LA, Aussie..nh junior kitorang pulak nk pegi japan,plus fully sponsor!!omo..sangatla jealous!!
sabar jela..hope after this ada yg bermurah hati menaja trip kami..
kepada diriku sendiri..silala berjimat cermat kerana berjimat itu amalan mulia =]

4 comments:

Farhanah said...

hah!..sila berjimat cermat ye si shopaholic!:P

maggiesedapgiler said...

ouch:p

sazaku said...

'menabung amalan mulia'

Ruang Kosong said...

hehe dan he..akanku cuba sedaya yg mungkin =]