Saturday, September 26, 2009

akuLOVEmereka

Bila sebut pasal 'mereka'
otak aku akn terus berpusing 360 darjah pada geng smkap dulu
soronok sangat dapat jmpa 'mereka'
maklumlah bukan senang nak jmpa
asal balek je semua bz..
bila aku xbalek, cbuk lak nk jmpa..gegege
naseb raye nh suma da masa
dapat la lepak2 dekat pizza...
'mereka' memang xberubah..
havoc nye sama je cm tym skolah dulu..
cuma semua dh makin matured..
20 tahun la katakan..
ades, terasa macam tuwa la plak..
masing2 dngn alkisah yg tersendiri..
dgn cinta hati masing2..
aku je yg masey single but not available..
so wat?
penah membe UM aku kata..
"tingin nak tgk ko couple"
ades, pe ngat tgk movie ke?
bayar rm10, beli pop corn caramel dgn coke
bole tgk aku couple?
elOo..
cm ma babe kata
sabar..
2 tahun lagi...
ikikikiok!
ok, bebalik pada kisah 'mereka'
ntah bila boleh wat hingaq lagi..
mungkin lepas ni jmpa pon 2-3 bulan lagi..
mb tym tu ada yg dh nk ikat tali ehem2..
mana la tau..
jodoh pertemuan di tangan tuhan
mungkin next tym ju dngn bihan bole join...
baru cukup kankan???
apapon aku sentiasa doakan yg terbaik buat 'mereka'

akuLOVEmereka

p/s: sori she n piah xdk lam picha nh...papapon korang tetap dhati(mcm iklan tv9..poyotz)



3 comments:

L0nEvEeD said...

oit~ak pn masih single but not available..hohohoho...
tgu raya aji plak weh..ahhaha...
kta p wat open havoc house lam kgq..nk??

Ruang Kosong said...

haha..
nt le wat club single but not availabe..
bole je..kita dok mana2 pon havoc cmtu je..hoho

Farhanah said...

hehe..mau join gak..single but not available..kiki..