Tuesday, June 16, 2009

currently addicted with JabbawOckeez


JabbawOckeez rOx!!!
suka sangat aku dengan grOup nh..
yg beznye tarian dOrang ade mskkan pOpping, break dance n hip hop n mcm2 lagi..
ada style lOr..
dulu fes aku tgk dOrang lam cite step up 2..suka sangat..
tp sejak tengok persembahan budak UIA time RUMI , mula aku gali balik video2 jabbawOckeez dekat youtube..
bila tengOk dorang menari, rasa cm nak menari sekali je..
sangat2 suka..
wawawa..♥♥♥♥


grrr.....

Geram gila aku..
pa yang dorang xpuas hati sangat???
kalau dah kalah tu, kalah jugak la..
nk kutuk orang len nape???
perasan bagus sangat la tu..
kalau xsuka senyap dah la, nk kutukkutuk plak..
siOt sangat..
@#h&fgd%$!!!!

Monday, June 15, 2009

nObody

xbOle blah..
studiO ku dilanda demam nObody -wOnder girls!!!
sehari lebeh spuluh kali lagu ini berkumandang di studiO ku..
papapOn..
layan~




p/s= lOve their vOices + dancing + bOdies

Diserang virus autOcad

Arghhhh!!!!!
macam nak gila ja rasa..
dah bape hari aku mengadap autOcad..
dah berbalam-balam kepala aku melihat garisan...
tOlon!!!!
SomeOne please help me!!!
xtahan~

Saturday, June 13, 2009

Sekadar sukasuka

Tiba-tiba hati berbunga..
aku suka dia..
mukanya..
senyumannya..
gelak tawanya..
rambutnya..
bole kata semua tentangnya aku suka..
Mata ini tidak dapat lari dari merenungnya..
Tapi yang pasti ini bukan cinta..
hanya sekadar sukasuka..
mungkin pelik..
mungkin aneh..
inilah aku..
dari dulu smpai sekarang..
aku tetap rasa suka orang itu indah..
ia buat aku khayal..
ia buat aku tersenyum..
cukup sekadar mengingatinya..
tapi ini bukan cinta..
hanya sekadar sukasuka..

RUMI2009



RUMI2009


Pergh..penat sangat minggu nh..
baru beberapa hari lepas aku pulang dari kem architecture (RUMI2009)...
apa yang aku boleh huraikan..
HAPPENING+PENAT+LAPAR+ENJOY
dapat jumpa 'budakbudak archi' (suka gelaran nh) dari u lain, buat aku terfikir..
ruparupanya ada jugak makhluk lain yang sama dengan kitorang...
mcm2 rupa aku jmpa..
ada yang hensem bangat, yang kiut, yang xhensem tapi ada style..
ada yang muka blur..
but it was fun..
aku xdak la enjoy sangat bila tym modul..
ntah la, somehow aku lebih ske hangout dengan membe2 archi u aku...
dengan dorg aku boleh jadi gilagila...
malam performance paling bez..
aku xkan lupa smpai bilabila performance kitorang..
walaupon kitorang berlatih dalam masa yang sangat singkat(2-3 hari) tp kitorang berjaya produce satu performance yang boleh kata mantap la...
xsiasia, akhirnya kitorang dapat jugak no 2..
mang speechless sangat tym tu..
so happy *wink2*...
xsabar nk pergi genting/sunway lagoon (xdecide g) dengan budak2 performance...
anyway RUMI2009 rOx!!




Kepenatan melampau..tdo tym Opening..xtahan~




Performance team RUMI2009

Thursday, June 4, 2009

windu PASUM sangat!!!!

Selongkar punya selongkar laptop ku, terjumpa pulak picha-picha time pasum..
tambah last week merupakan minggu orientasi budak-budak asasi...
wawawa..
dapat juniOr..
seronok sangat tengok gelagat dOrang..
tingat plak aku saat-saat kedatangan ku ke sini..
ades...sumpah cam rusa masuk bandar (ke kampung??)...
cm excited semacam je...
walopon aku budak asasi time tu..
tp cm asa jd budak u lak since budak-budak pasum study n tnggal didalam um..
fes-fes tu cultural shock gak aku nh..
tiap2 weekend musti kuar..
g mid o g klcc...
ades, memang xdak keja betul time tu...
tp paling ku xbole lupa..
jiran-jiran tetangga yang sangat dan tersangat la gedix, havOc n sewaktu dengannya..
tp aku suke..
wawawa..
windu dorang sangat...
MisS PASUM lor!!!!!!


~Kenangan Surprise party 4 nurish daripada aku n jiran-jiran ku..*happy*~


Windu kamoO ~ Azi @ mizz pinky~


Windu kamoO ~niDa cumel sangat~


Windu kamoO-kamoO ~ Nurish n CipaQ~

p/s= bila la bole wat reuniOn nh..ades....